2012. január 17., kedd

Ruki: Én válogatós vagyok a szerelmi dologban, mint a legtöbb ember.

Reita: Benned egyensúlyban van az “elég rossz” érzése.

Ruki: EEh! *Mi?*

Reita: Úgy értem, Ruki valószínűleg nem tud konzultálni. Én tudok.

Uruha: Ruki esetében, képes arra, hogy bevegye. De Reita esetében, ez több, mint “Ez fog kijönni. Rendben”

Ruki: Igen, ezért ebben az esetben, az egyik, hogy jobban beleadom a szívemet, ugye? Ugye?

Kai: . . . . . .

Ruki: Mondjad! (nevet)

Kai: Mit mondjak? (nevet)

Reita: Én akarok a pozitív személy lenni!

--Reita ösztönözni akarja az embereket. Ruki pedig meg akarja érteni őket.

Ruki: Igen, igen, szeretném, ha szimpatikusnak találnának.

Reita: Ha nem akarsz bátorítást, akkor ne gyere és mondd nekem. De ha ösztönzést szeretnél, akkor hozzám bármikor jöhetsz.

--Ez a tag szerelmes ugye?

Kai: Ha egy ember kínos helyzetbe kerül, a többi négy tag mindent bevet, hogy segíteni tudjon.

Ruki: Ha engem megvertek (képletesen), azt hiszem, Uruha és Aoi mindig segítettek nekem.

Kai: Én miért nem vagyok benne?

Reita: Például, ha valaki közel volt hozzá, hogy lessen a szakadékról (azt hiszem, ezt is csak képletesen) megpróbálom megmenteni, mégha az életemet kockáztatnám is. Akkor is segíteni próbáltam, mikor emiatt problámás helyzetbe kerültem.

Ruki: Neked tényleg elég nagy szád van…

Uruha: Ruki annak a típusnak tűnik, aki félúton feladja és hazamegy.

Ruki: nem, ez nem nem nem történhet meg. (nevet)

Reita: H valaki vásárolna titokban lotto szelvényt, és nyerne, lefogadom, azok, akik egyáltalán nem mondanák el, Ruki és Kai lenne.

Kai: Miért én? Én…. nem mondanám el.

Mindenki: Gahahahahahaha!

Kai: nem, ez baj! Nem azért, sok külömböző módon seretném felhasználni.

Uruha: Én is.

--Reita, ha megnyernéd a lottót, mit csinálnál?

Reita: Én nem buknék le, azt mondanám: “Hé, srácok! Jobb, ha nem mondjátok el senkinek!” Aztán adnék $200,000 (20000000 yen)-t.

Mindenki: Te hazug!

Reita: Nos, és adnék legalább  $200 (20000 yen)-t.

Mindenki: Ez kevés!

--(nevet) Szóval, mindezek után, kérlek küldjetek nekünk szeretetet a Gazettetől.

Aoi: Mivel idáig szerettétek a Gazettet, a Gazette is szeret titeket. A rajongók nagyon sokat jelentenek nekem. Jó dolgokat szeretnénk mutatni, a zenénket és a koncertjeinket. És úgy gondolom, ezzel örömet okozunk nektek is és nekünk is.

Nincsenek megjegyzések: